مراسم تحلیف سه‌شنبه هفته بعد برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد وزیر یونانی، ترکیه را تهدید نظامی کرد واکنش پزشک بایدن به خبر مرگ رئیس جمهور آمریکا حمله راکتی حزب‌الله برای نخستین بار به شهرک صهیونیست نشین تسوریال انفجارهای شدید در حیفا و عکا در سرزمین‌های اشغالی باقری حادثه تیراندازی در عمان را محکوم کرد نانسی پلوسی از هریس حمایت کرد مقامات امنیتی اسرائیل با خروج از غزه موافقت کردند باقری‌کنی: حمایت بی‌دریغ یمن از مردم مظلوم غزه مایه مباهات امت اسلامی است حزب‌الله لبنان محل استقرار نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد یورش نظامیان صهیونیست به «طولکرم» (یکم مرداد ۱۴۰۳) نیروی دریایی سپاه: شناور خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس را توقیف کردیم (یکم مرداد ۱۴۰۳) نگرانی سخنگوی «گوترش» از حمله اسرائیل به یمن حمله اسرائیل به خان‌یونس ۷۰ شهید و بیش از ۲۰۰ مجروح برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) ایروانی: ایران کاملاً متعهد به کمک به راه‌حل سیاسی بحران سوریه است آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش رئیسی به انفجار کابل | آنها که کودکان معصوم را هدف می‌گیرند بویی از اسلام نبرده‌اند

  • کد خبر: ۶۶۵۹۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
واکنش رئیسی به انفجار کابل | آنها که کودکان معصوم را هدف می‌گیرند بویی از اسلام نبرده‌اند
رئیس قوه قضاییه در پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت افغانستان تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ متن پیام سید ابراهیم رئیسی در این باره به شرح زیر است است:

 

انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت عرض می‌کنم. تصاویر و صحنه‌های دلخراش این حادثه دل هر انسان با وجدانی را به درد می‌آورد. هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم آن‌هم در ماه مبارک رمضان کار درنده‌خویان بزدلی است که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند. مردم ایران در این حادثه دردناک عزادار و همدرد مردم افغانستان این همسایگان عزیز خود هستند. مبارزه بی‌وقفه با تروریسم و اشغالگری راه نجات ملتهای منطقه از این وضع تأسف‌بار است. از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه غم‌انگیز مسألت می‌کنم و توفیق روزافزون ملت مؤمن و پر تلاش افغانستان را خواستارم.

 

سیّدابراهیم رئیسی

 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

منبع: مرکز رسانه قوه قضاییه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->