جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است
سرخط خبرها

واکنش رئیسی به انفجار کابل | آنها که کودکان معصوم را هدف می‌گیرند بویی از اسلام نبرده‌اند

  • کد خبر: ۶۶۵۹۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
واکنش رئیسی به انفجار کابل | آنها که کودکان معصوم را هدف می‌گیرند بویی از اسلام نبرده‌اند
رئیس قوه قضاییه در پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت افغانستان تسلیت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ متن پیام سید ابراهیم رئیسی در این باره به شرح زیر است است:

 

انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت دهها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت شجاع و مقاوم افغانستان تسلیت عرض می‌کنم. تصاویر و صحنه‌های دلخراش این حادثه دل هر انسان با وجدانی را به درد می‌آورد. هدف قرار دادن کودکان و نوجوانان معصوم آن‌هم در ماه مبارک رمضان کار درنده‌خویان بزدلی است که بویی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند. مردم ایران در این حادثه دردناک عزادار و همدرد مردم افغانستان این همسایگان عزیز خود هستند. مبارزه بی‌وقفه با تروریسم و اشغالگری راه نجات ملتهای منطقه از این وضع تأسف‌بار است. از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان این حادثه غم‌انگیز مسألت می‌کنم و توفیق روزافزون ملت مؤمن و پر تلاش افغانستان را خواستارم.

 

سیّدابراهیم رئیسی

 

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

 

منبع: مرکز رسانه قوه قضاییه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->